Auris De Weerklank (Leiden) Aurislogo

Deel deze pagina


STEL EEN VRAAG

Groep 1A

 

Angelique de Ruijter

Leraar (di-vrij)
Stuur mij een e-mail

Hester van Rijn

Leraar (ma)
Stuur mij een e-mail

Monique Verdooren

Onderwijsassistent (ma,di,do)
Stuur mij een e-mail

 

Mieke van der Plas

Onderwijsassistent (wo)
Stuur mij een e-mail

Elleke van der Laarse

Onderwijsassistent (vr)
Stuur mij een e-mail

Marja Brouwers

Logopedist (ma,di,do,vr)
Stuur mij een e-mail

Groep 1/2

Susan Lamboo

Leraar (ma-wo)
Stuur mij een e-mail 

Hester van Rijn

Leraar (do-vr) 
Stuur mij een e-mail

Mieke van der Plas

Onderwijsassistent (wo-vr)
Stuur mij een e-mail

Dorothea van Driel

Onderwijsassistent (ma,di)
Stuur mij een e-mail

Sigrid Ligtvoet 

Logopedist (ma,di,do) 
Stuur mij een e-mail
 

Groep 2A

Irene Boelee

Leraar (ma-wo)
Stuur mij een e-mail 

Corine van Dijkhuizen

Leraar (do,vr)
Stuur mij een e-mail

Terry Hesseling

Onderwijsassistent (ma,di,do,vr)
Stuur mij een e-mail

Martine Evers

Logopedist (ma,di,do)
Stuur mij een e-mail 

 

 

Groep 3A

Marian de Vroome

Leraar (ma) 
Stuur mij een e-mail

Wendy Klinkenberg

Leraar (do,vr)
Stuur mij een e-mail 

Elleke van der Laarse

Onderwijsassistent (ma,di,do)
Stuur mij een e-mail

 

Samantha van Dalfsen

Onderwijsassistent (do,vr)
Stuur mij een e-mail

Astrid Sierevogel

Logopedist (di,do-mo,vr)
Stuur mij een e-mail

Else Breekveldt

Logopedist
Stuur mij een e-mail

Groep 3/4

Bianca Bruin

Leraar (do,vr)
Stuur mij een e-mail 

Annemieke Koster

Leraar (ma,di,wo)
Stuur mij een e-mail

Vincent Hoeven

Onderwijsassistent (ma,di,do,vr)
Stuur mij een e-mail 

Ellen Versloot

Logopedist (ma-mo,di,do)
Stuur mij een e-mail
 

 

 

Groep 4

Bianca Bruin

Leraar (ma) 
Stuur mij een e-mail

Daphne Sterkenburg

Leraar (di-vr) 
Stuur mij een e-mail

Vincent Hoeven

Onderwijsassistent (ma,di,do,vr)
Stuur mij een e-mail 

 

Marja Brouwers

Logopedist (ma,di,do,vr)
Stuur mij een e-mail

 

 

Groep 5

Mariëlle Kasper

Leraar (di)
Stuur mij een e-mail 

Anja Jacobs

Leraar (ma.wo-vr)
Stuur mij een e-mail

Fanny Baardscheer

Onderwijsassistent (di,do)
Stuur mij een e-mail

Astrid Sierevogel

Logopedist (di,do mo, vr)
Stuur mij een e-mail
 

 

 

Groep 5/6

Rianne Schinkel

Leraar (ma-vr)
Stuur mij een e-mail 

Daniëlle vd Heiden

Onderwijsassistent (ma,di,vr)
Stuur mij een e-mail 

Daniëlle Nijenhuis

Logopedist (ma)
Stuur mij een e-mail

Groep 6/7

Marja Bergman

Leraar (ma-di)
Stuur mij een e-mail 

 

Mariëlla Kasper

Leraar (wo-vr)
Stuur mij een e-mail

Daniëlle vd Heiden

Onderwijsassistent (ma,di,vr)
Stuur mij een e-mail

Martine Evers

Logopedist (ma,di,do)
Stuur mij een e-mail
 

Sigrid Ligtvoet

Logopedist (ma,di,do)
Stuur mij een e-mail

 

Groep 7

Maayke Schoneveld

Leraar (ma,di,wo)
Stuur mij een e-mail 

Carla Koper

Leraar (wo-vr))
Stuur mij een e-mail 

Dorothea van Driel

Onderwijsassistent (do)
Stuur mij een e-mail 

Ellen Versloot

Logopedist (ma-mo,di,do)
Stuur mij een e-mail

 

 

Groep 8

Daphne Wolf

Leraar (ma-vr)
Stuur mij een e-mail

Dorothea van Driel

Onderwijsassistent (wo,do,vr)
Stuur mij een e-mail
 

Marja Brouwers

Logopedist (ma,di,do,vr)
Stuur mij een e-mail
  • Welkom
  • Welkom

    Leerlingen met een intensief cluster 2-arrangement zijn welkom op Auris De Weerklank. Ook hun ouders zijn welkom. Een goede samenwerking tussen ouders en school draagt bij aan de ontwikkeling van de leerling. Daarom zijn er op meerdere momenten in het schooljaar contactmomenten tussen ouders en onze school.

  • Samen
  • Samen

    We werken samen met leerlingen, ouders en professionals om te komen tot optimale resultaten. We bereiden onze leerlingen voor op een volwaardige deelname aan de samenleving.

  • Verbinden
  • Verbinden

    Elke leerling is uniek en op zijn eigen wijze verbonden met anderen. Bij ons voelt elke leerling zich begrepen en hebben leerlingen plezier in het communiceren met hun omgeving. Betrokkenheid van de leerling bij zijn eigen leerproces vinden wij belangrijk.

  • Ontwikkeling
  • Ontwikkeling

    Er heerst op onze school een klimaat waarin leerlingen zich optimaal kunnen ontwikkelen. De leerling en zijn onderwijsbehoefte staat centraal. We leggen daarbij de lat hoog. We proberen elke leerling uit te dagen zijn maximale leerprestaties te halen. Wij streven naar een constante verbetering van ons onderwijs en onze begeleiding.

  • Deskundig
  • Deskundig

    Op onze school werkt een deskundig team samen aan onderwijs en begeleiding voor elke leerling. Wij zijn actief in het vergroten van onze kennis en vaardigheden.